بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین


اگر کفیل روزی خداست، غصّه چرا؟

اگر روزی تقسیم شده است، حرص چرا؟

اگر دنیا فریبنده است، اعتماد به آن چرا؟

اگر بهشت حق است، تظاهر به ایمان چرا؟

اگر قبر حق است، ساختمان مجلل چرا؟

اگر جهنم حق است، این‌همه ناحق کردن چرا؟

اگر حساب حق است، جمع مال حرام چرا؟

اگر قیامتی هم هست، خیانت به مال مردم چرا؟

اگر شیطان دشمن انسان است، پیروی از شیطان چرا؟

اگر پاداش از خداست، پس سستی چرا؟

 

پالتماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قسمتم باشد الهی در رکابش جان دهم
جان الهی در رکاب مهتر خوبان دهم


انتظار دیدنت را شیعه پیمان بسته است

مهدیا(عج)تقدیرکن جان برسرپیمان دهم

تویی بهانه‌ی صبح و ترانه‌ی خورشید

تویی برای گذر از شب سیاه امید

و با تو سیصد و سیزده سوار مشعل دار

و با تو سیصد و سیزده سوار مشعل دار

بریدند آن درخت سایبان را

که زهرا(س) را بسوزد نور خرشید

نبودند آگه از این نکته هرگز

که زهرا(س) خود به عالم نور بخشید

پس از زهرا(س) پناه مرتضی(ع) رفت

به عرش از داغ آه مرتضی(ع) رفت

شکست از غصه آن خیبر شکن مرد

به پهلو تا نگاه مرتضی(ع) رفت

ناله ندارد اثر ای حنجره

پنجه‌ی صبرت بگشاید گره

گرچه شب تیره بلندی کند

باز کند دست سحر پنجره

دعای فرج

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ‏
خدايا باش براى ولى خود
الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى
حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در
هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِيّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَليلاً
اين ساعت و در هر ساعت يار و مددكار و نگهبان و رهبر و ياور و راهنما
وَعَيْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
و ديده‏ بان تا او را از روى ميل و رغبت مردم در روى زمين سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

جمعه ها با ساعتم بیگانه ام                       با غریبی شما همخانه ام

جمعه ها ثانیه ها دق می کنند            شکوه ها از صبح صادق می کنند

با زبان حال خود شکوه کنند                         بر غریبی شما گریه کنند

باز گویم من زبان حالشان                        شکوه و هم گریه بسیارشان

باز هم آدینه آمد بی امام                          باز هم این قصه مانده نا تمام

لحظه ها در جمعه ها غرق غمند                       با دقایق همنشین ماتمند

شرمشان آید ز هر چرخیدنی                       منزجر از زنگ و هر پیمودنی

عمر هر ساعت به روز جمعه ای                    شد برابر با دو صد آدینه ای

ثانیه دور از شما آه و تب است              صبح جمعه بی شما شام شب است

 
************************************************
 
 آمِینَ یَا رَبَّ العَالَمِینَ
 اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَجَ

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ازدواج بانوی دوعالم وهمسرداری حضرت زهرا (س)



و اين آرامش مدني، پس از آن طوفان سهمگين مكي، به من مجالي می بخشيد تا تو را ؛

.برترين دختر عالم را، از پدرت رسول خدا، خواستگاري كنم

و اين كار براي كسي كه معلم مدرسه حجب و حياست در ارتباط با كسي كه نه پسر عمو

كه برادر او بوده است و پدر تنهايي هاي او و معلم و مربي او و مقتدا و پيامبر او بسيار

.مشكل بود

ام


ادامه مطلب

یامهدی

«أفضلُ الاعمال اِنتظارُ الفَرج» بهترين عمل، انتظار آمدن حضرت مهدي عليه السلام است

هر جمعه می گوییم برای ظهورش صلوات - کاش این جمعه بگوییم به یمن حضورش صلوات

کاش از قلبم به قلبش راه داشت،کاش زهرا(س)هم زیارتگاه داشت 

اللهم اغْنِني بِحلالِكَ عَن حرامكَ وبفضلِكَ عَمَّنْ سِواكِ "

میلاد رسول اکرم

خوش آمدید


http://axgig.com/images/50528105052820980832.jpg

جهت سلامتی و تعجیل در ظهور آقا " صلوات "

[تصویر: klgjyg.gif]
شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشنه اگر آب نبیند سخت است

ما نوکر وارباب توئی مهدی جان
نوکر رخ ارباب نبیند سخت است

[تصویر: 40249938763659443916.gif]