اگر کفیل روزی خداست، غصّه چرا؟

اگر روزی تقسیم شده است، حرص چرا؟

اگر دنیا فریبنده است، اعتماد به آن چرا؟

اگر بهشت حق است، تظاهر به ایمان چرا؟

اگر قبر حق است، ساختمان مجلل چرا؟

اگر جهنم حق است، این‌همه ناحق کردن چرا؟

اگر حساب حق است، جمع مال حرام چرا؟

اگر قیامتی هم هست، خیانت به مال مردم چرا؟

اگر شیطان دشمن انسان است، پیروی از شیطان چرا؟

اگر پاداش از خداست، پس سستی چرا؟

 

پالتماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج